پاییــــــــزترینی تـــــــــو...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 436
بازدید دیروز : 134
بازدید هفته : 642
بازدید ماه : 850
بازدید کل : 20737
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:, :: 8:53 :: نويسنده : mar♡jan

 

بوســــ ــــه هایت انار را می ترکاند،


نفس هایت سیبـــــــــــ
را می رساند ،


آغوشتـــــــــــــــ
ابر را می بـــــــــ ـــــاراند


پاییـــــــ ــــــــزترینـــ ـــــــی تو نازنینـــــــ ـــــم
!



نظرات شما عزیزان:

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت20:53---12 اسفند 1393
بعضی زخمها را باید درمان کنید، تا بتوانید به راهتان ادامه دهید بعضی زخمها باید باقی بماند، تا هرگز راهتان را گم نکنید..

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت17:17---18 دی 1393
وقتى به يه مگس بال هاى پروانه رو بدى
نه قشنگ ميشه
نه ميتونه باهاش پرواز كنه
ميدونى دارم از چى حرف ميزنم؟!


"اصالت"


مائده
ساعت19:51---13 دی 1393
یکی از زیباترین لحظه ها
لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه
و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . .


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:56---29 آذر 1393
اووووووووووووففففففف عکست منو کشته
پاسخ:فقط عکسم؟خخخ


ܓܨمحكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــܓܨ
ساعت15:09---3 آذر 1393
سلام دوست عزيز ازين مدتي كه نبودم و نيومدم به وبتون سر بزنم معذرت ميخوام و يه خواهش داشتم ازتون با اين ادرسي كه منو لينك كردي اين خراب شده ممنون ميشم منو با اين ادرسي كه توي لينك گذاشتم لينك كني ممنون

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:46---1 آذر 1393
یادت باشه تا خودت نخوای هیـچ کس نمیتونه زندگیتو خراب کنه ! یادت باشه که آرامش رو باید تو وجود خودت پیدا کنی! یادت باشه خدا همیشه مواظبته! یادت باشه همیشه ته قلبت یه جایی برای بخشیدن آدما بگذاری ...
گوش كن برات خوبه... 1.منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش...اشکهایت را با دستهای خودت پاک کن؛همه رهگذرند! 2.زبان استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند،مراقب حرفهايمان باشيم! 3.به کسانی که پشت سر شما حرف میزنند بی اعتنا باشید،آنها به همانجا تعلق دارند،یعنی دقیقا"پشت سر شما! 4.گاهی در حذف شدن كسي از زندگيتان حكمتي نهفته است. اينقدر اصرار به برگشتنش نکنید! 5.آدما مثل عکس هستن،زیادی که بزرگشون کنی کیفیتشون میاد پایین! 6.زندگی کوتاه نیست،مشکل اینجاست که ما زندگی را دیر شروع میکنیم!
دردهایت را دورت نچین که دیوارشوند،
زیرپایت بچین که پله شوند…
هیچوقت نگران فردایت نباش،
خدای دیروز و امروزت،فرداهم هست…


shima
ساعت20:58---26 آبان 1393
گاهی سکوت

یعنی اما … یعنی اگر …

یعنی هزار و یک دلیل که “دل” میترسد بلند بگوید …


مائده
ساعت21:45---11 آبان 1393

اگر توانم باشد که یک دل را از شکستن باز دارم
به بیهودگی زندگی نخواهم کرد
اگر یارای آن داشته باشم که یک تن را از رنج برهانم
یا دردی را تسکین بخشم
یا انسانی تنها را یاری کنم
که دیگر بار بسوی شادی باز گردد
به عبث زندگی نخواهم کرد
امیلی الیزابت دیکنسون


عشق2طرفه(محمد)
ساعت12:06---5 آبان 1393
تــو هم تلخ بودی

تلــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی

که در کودکی به خوردم می دادند

غافل از اینکه این بار تلخی تــــو دلم را فلــــج کرد...



haniyeh
ساعت1:26---2 آبان 1393
حرف زد عکس یادگاری
پیر می شوی
ولی من همانم
و این توقف زمان ست
در خودخواهی دوربین عکاسی


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت15:06---1 آبان 1393
♥♥☻♥مـــــــــــــنـــــــــ ـتظــــــــرتـــــــــــــــــ ـــم♥☻♥

           ♥  آپم  


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت0:18---30 مهر 1393
اجی چقد تند اومدی فداتشم فردا کامنت روج میدم الان چشمام خوابهیه چرت وپرتی مینویسم ابروم میره دلم براتون تنگ شده بود
پاسخ:فدات شم نمیخواد.


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت0:07---30 مهر 1393
پستای جدید گذشاتم بیاین توهمش نظربزارین جمعه اگه وقت کردم میام بهتون سرمیزنم عزیزم

βαƦαπ δøκh†αƦ ραεεzι
ساعت16:26---28 مهر 1393
سالهاست گذشته ام از خویش ..
یادم بخیر ..،!


βαƦαπ δøκh†αƦ ραεεzι
ساعت16:26---28 مهر 1393
مراقب من باش !
از من ،
فقط ، تو مانده ای ..


sadegh
ساعت12:40---28 مهر 1393
سلام ابجی من اپ شدم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
پاسخ:حتما میسرم عزیزم.


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت17:52---26 مهر 1393
یادته زیر گنبد کبود
دوتا دوست بودیم و کلی حسود؟
تقصیر همون حسودا بود که حالا شده یکی بود
یکی نبود...
ببخشید من ازمون داشتم نیومدم نت تا الان الانم داشتم ادبیات میخوندمولی گفتم بزار یه سر بزنم ممنون که سرزدیمن شرمندتم ولی میدونی که باید هفته 50ساعت درس بخونم تا بشم جز نخبه ها ولی حالا میخونم اما نه 50ساعت
پاسخ:هههههه ایشالله میشی. دشمنت شرمنده اجی این چه حرفیه. من خودمم جدیدا زیاد فرصت نمیکنم بیام نت.هر وقت اومدی قدمت سر چشم عزیزم.


reza
ساعت17:44---26 مهر 1393
دق کردم!

پشت خنده های تلخی که...

هیچگاه کسی به آن شک هم نکرد!!!


hojjat
ساعت15:43---26 مهر 1393
سلام دوسته عزیزم.
وبسایته زیابایی داری. خوش حال میشم به من هم سر بزنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم قربونت موفق باشی.
منتظره حضوره گرمت هستم


مائده
ساعت23:36---25 مهر 1393
نمی دانم محبت را بـر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود

بـرچـه گلـی بـنویـسم که هـرگز پرپر نشـود

بـر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود

بـر چه آبـی بنویسم که هـرگز گل آلود نشود

وسرانجام بـر چه قلـبی بنویسم که هـرگز سـنگ نشود


DUYĞU
ساعت22:28---25 مهر 1393
اهل پاییزم
روزگارم تنهاییست
تکه جایی دارم , خرده هوسی , سر سوزنی عشق
مادرم , گویی نافم را با تنهایی بریده
دوستانی دارم بدتر از دشمن/وخدایی که میبیند ولی سکوت کرده....شاید حکمت است که من نمیدونم.


versoz
ساعت20:34---24 مهر 1393
سلام وبتون عالیه.
خوشحال میشم به منم سر بزنید
موفق باشید
پاسخ:سلام دوست خوبم مچکرم از حضورت ادرستو درست نزدی که بیام.


فرشته ی سیاه
ساعت18:40---24 مهر 1393
درود

وبتون محشررررررررره

آفرین خوشمان آمد

بمن هم سر بزن
پاسخ:مچکرم داداش. حتما میام.


مائده
ساعت22:12---23 مهر 1393
هوای دو نفره داشتن

نه ابر می خواهد نه باران

کافی ست حواسمان بهم باشد . .


DUYĞU
ساعت20:53---23 مهر 1393
بغض نکن گریه نکن اگر چه غم کشیده ای
برای من فقط بگو خواب بدی که دیده ای

اگر که اعتماد تو به دست این و آن کم است
تکیه به شانه ام بده که مثل صخره محکم است

به پای صحبتم بشین فقط ترانه گوش کن
جام به جام من بزن جام مرا تو نوش کن

ترا به شعر می کشم چو واژه پیش می روی
مرگ فرا نمی رسد تو تازه خلق می شوی

تو در شب تولدت به شعله فوت می کنی
به چشم من که می رسی فقط سکوت می کنی

اگر کسی در دل توست بگو کنار می روم
گناه کن به جای تو بر سر دار می روم


DUYĞU
ساعت20:53---23 مهر 1393
عیب کسان منگر و احسان خویش
دیده فرو بر به گریبان خویش
آینه روزی که بگیری به دست
خود شکن آن روز مشو خودپرست...


DUYĞU
ساعت20:52---23 مهر 1393
به سرنوشت بگویید:

اسباب بازی هایش بی جان نیستند

آدمند

میشکنند

آرام تر ..


DUYĞU
ساعت20:52---23 مهر 1393
دائم شکر گذار خدا باشیم که :

شاید بدترین شرایط زندگی ما ، برای دیگران آرزو باشد


βαƦαπ δøκh†αƦ ραεεzι
ساعت17:16---23 مهر 1393


بوی دلتنگی میدهم…

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:47---23 مهر 1393
نمیدانــــــم،

تـــــــــو را به اندازه ی نفســــــــمــــــــ دوســـــــت دارمـــــــ،
یا نفســـمــــ را به اندازه ی تــــــــــو !؟
نمیـــــــــدانمـــــ،
چــــون تو را دوست دارم نفــــــــس میکشـــــــــمــــ،
یا نفس میکشـــــم که تو را دوســـت بدارم !؟
نمــــــیدانــــــــم،
زندگـــــــی من تکرار دوســــــــــت داشتن توســــــت،
یا تکرار دوست داشتن تـــــو، زندگی من ؟!
تنهـــــــا می دانـــــــــمـــــــ :
که دوســـــت داشتنت...
لحظهـ ،
لحــــــــــظهـ ،
لحظــــــــــــــــهــ ی
زنــــــدگیــــــــــمـــــ را مـــــــی ســـــــــازد،
وعشقـــــــتــــــــــ ...
ذرهـ ،
ذرهــــــــ،
ذرهــــــــــــــــ ی
وجــــــــــــــــــودمـــــ ـــــــ را...!


عشق2طرفه(محمد)
ساعت11:46---23 مهر 1393
یادت باشد ‎...


توخلاصه تمام خواهش های منی...



من باتوام ‎...


تپشهای این قلب عاشق به یاد توست



درهرطپش نام تورا زمزمه می کند.


یادت باشد ‎...


این تویی، سراینده تمام احساس های عاشقانه ،دردفتر عشقم...


من تمام شعرهایم را باتو آغاز میکنم...


باذکرنام تو...


و باتو همه را به پایان می رسانم



با یاد عشق تو


یادت باشد ‎...


همیشه و همه جا تو عشق منی...


sadegh
ساعت11:25---23 مهر 1393

دیگر چیزی نمی خواهم...



آغوش تو باشد و شانه های تو ...



به دنیا می گویم خداحافظ...



من دنیــــــ♥ـــــایم را پیدا کردم...


reza
ساعت21:36---21 مهر 1393
تصــــــور کن برف ببارد........


تـــــــو باشی و گرمی دست هایت...


آنگاه جای پایِ مــــــن و تـــــــو روی برف ها ...

♥ قشـــــــــــنگ تـــــرین تصـــــویر ِ دنیـــــــاست ♥


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت13:27---21 مهر 1393
بارانــــ را دوستــــــــــ دارم

رفتنـــ بلد نیستــــــــــ

فقط می آیـــــــــد


sadegh
ساعت19:35---20 مهر 1393
وای چه وبلاگ قشنگی واقعا مهشره
پاسخ:میسی داداشی وب تو هم خوشمله


DUYĞU
ساعت18:35---20 مهر 1393
سرچشمه ی وحی در كوير است غدير
تقدير خداوند قدير است، غدير
اي عشق! بگو به تشنه كامان ولا
درياست، اگر چه آبگير است غدير
عید بزرگ غدیر بر شیعان مولی علی(ع) مبارک باد


یاقووت
ساعت18:02---20 مهر 1393
غدیر یعنی کسانی که عقب مانده اند

برسند

و

کسانی که جلو رفته اند

برگردند

تا با ولایت حرکت کنند.

عید غدیر خم مبارک باد
پاسخ:فدات مچکرم داداش یاقوتم.


عشق2طرفه(محمد)
ساعت8:46---20 مهر 1393
ابجی مرجان ما در چه حاله؟
پاسخ:خوبم داداش فدات. فقط ناراحت کامنتامم که نمیدونم چی میشه...


DUYĞU
ساعت14:38---19 مهر 1393
قطار مي رود....تو مي روي..... تمام ايستگاه مي رود............
و من چقدر ساده ام كه سالهاي سال ،در انتظار تو
كنار اين قطار رفته ايستاده ام
و همچنان به نرده هاي ايستگاه رفته تكيه داده ام!!


DUYĞU
ساعت14:38---19 مهر 1393
گـل یا پــوچ؟
دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن
بگذار فقط تصــــــور کنم ..
که در دستانتــــ
برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


DUYĞU
ساعت14:37---19 مهر 1393
در بدرقــــــه چشمان تو نمیتوان غربت را فراموش كرد و كوچــــــه سرارسر میشود از وداعی عاشقانــــه...

DUYĞU
ساعت14:37---19 مهر 1393
انگـــار
آخرین سهم ما از هم
همین سکوتـــــــــ اجباریست ...


عشق2طرفه(محمد)
ساعت10:33---19 مهر 1393
فکر کنم اولین کامنت واسه این پستو من دادم الان کوو کامنتم؟
پاسخ:والا خودمم موندم. کلی کامنت دارم اما تو وب دیده نمیشه. اما تو مدیریت هست


...
ساعت0:55---19 مهر 1393
عشقم بهت نهایتی نیست...ای آشنای راه ناهموار عشق...ای مهربانم...گل نازم... آسمان آبی عصرهای با هم بودن...بی تو یک سنگ ناپیدایم...با تو چشمه جوشانم...می خواهمت می خواهمت میخواهمت......
پاسخ:عزیزم...........منم میخوامت عشق من........


...
ساعت0:49---19 مهر 1393
لبهای خوشگلت روی لبهایم میلغزند و این یعنی دوست داشتن عشق من...
پاسخ:شک نکن عزیزم.


آریا
ساعت0:46---19 مهر 1393
تنها تـــــــــــــــویی که دوسش دارم
تنـها تــــــــــــــــــــویی که عاشقانه و صاف و ساده میخوامش...
عزیزدلم...قلبم ازان تووووووووست... فقط تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــو..
پاسخ:چه هدیه ای بالاتر از داشتن قلب تو نازنینم.........


مجید
ساعت19:40---18 مهر 1393


ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست...

ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست..........

ما تشنه دردیم ولی از غم هجران............

درویش نگاهیم ولی با لب خندان.............


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت19:00---18 مهر 1393
طرافیاלּ عَزیز زَפـمَتِشـפּ میڪِشَـלּ
دارم میرم ببخشید اگه نارحتتون کردم موفق باشیدراستی قبل از رفتنم وبمو اپ کردم خواستی نظر بده


مائده
ساعت12:11---18 مهر 1393
مــَــــــن…

شیفتـــــــه ی آن بوســـه ی
هول هولــَـــــکی ام
کـــِـه دیرتـــــــ شده اما…
از خِــیــــــــرَش نمی گـُـــــــذری....


مائده
ساعت12:07---18 مهر 1393
سلولی انفرادی میخواهم
از جنس آغوشت
دیوارهایش چنان نزدیک
که انفرادی اش حس نشود
زندانبان خوبی باش
قفل کردی
کلیدت را قورت بده
ترسی از تشنگی و گرسنگی نیست
چشم ها و لب هایت را دارم
فقط !
سهم هر روزه ام را کم نکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: