آغــ♥ــــــــوش
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:, :: 8:16 :: نويسنده : mar♡jan

 
http://upload.tehran98.com/img1/axzr7p1n07f6jrxzpau.jpg
 
وآژه ها , رونوآر ذهن م لغزنב
و مטּ ؛ رو نوآر زماטּ..
آغـــــــــــــوش
چقבر زمآטּ لآزم استـــ
که از چهآر "حرف" 
به  בو "تن" برسב؟ 
تکلیفــ "حس"که جسمیتـــ نבآرב
چه م شوב؟ 
 בلتنگ
که به چنב ثانیه نوشته م شو ב
چرآ اینـ ــهمه ا בآمه  בآرב؟



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت16:52---9 آبان 1392
خیلی قشنگ بود

شیطون بلا
ساعت10:09---5 آبان 1392
درووووووووووووود بر قل خوشگل خودم دلم واست تنگ شده بود عــــــــــــــــــــــزیزم@} ;-
پاسخ:سلام.میسی منم دلم برات تنگیده بود گلم.


شیطون بلا
ساعت22:02---3 آبان 1392
آخرمرا کشت این نگاه عاشقانه

شد برفنا این دل زآه عاشقا نه

بادرد وغم باناله ها شد دل هماوا

تا پا نهادم من براه عاشقانه

ای بی خبراز سوز وآه من کجایی

کن جلوه برمن در پگاه عاشقانه

رسوا شدم تا برتوافکندم نگاهی

باشد مرا بس این گناه عاشقانه

دیگر بتنگ آمد دلم ازاین جدایی
پاسخ:فدات آجی جونم میسی که اومدی.


دلتنگتم امشب...
ساعت0:42---26 مهر 1392
کجا بودی

کجا هستی

من که بودم

من که هستم

با تو

من پیمان بستم

امشب

با آن شکوه مهتابش

در زیر

تخته سنگهای

کنار دریا

خزیدم

دیدم

مرجانــــــــــــــــــــــم را

که آرام

با

دستهای سفیدش

دریا را

در دل داشت

جزیره نبض احساسمــــــــــــان

و کلبه ای که

در شعر امروزم

غوغا میکرد

آری

من دوستت دارم...


پاسخ:........................❤❤❤


سمر
ساعت14:42---24 مهر 1392
گاهی دلم می خواهد ...



وحشیانه غرورت را پاره کنم!



قلبت را در مشتم بگیرم و بفشارم .



تا حال مرا لحظه ایی بفهمی...!

اپم
پاسخ:حتما میام عزیزم


سمر
ساعت14:41---24 مهر 1392
گاهی دلم می خواهد ...

وحشیانه غرورت را پاره کنم!

قلبت را در مشتم بگیرم و بفشارم .

تا حال مرا لحظه ایی بفهمی...!
اپم


eman
ساعت15:36---23 مهر 1392

یه وقتایی دیگه حسش نیست غصه بخوری
رسما” غصه تو رو میخوره


آریا-عشقم به تو جاودانست...
ساعت15:30---23 مهر 1392
خورشید

طلوع میکند

من هنوز

به دفتر سفیدم

نگاه میکنم

بگذار سفید بماند

ای آرام جانم

از قلمم

واژه های

سیاه تراوش میکند

میترسم

سفیدی قلبت را

با واژه های کوچک

سیاه کنم

بگذار سفید بماند

ای عزیزکم

خورشید غروب میکند

و

سیاهی از جنس نبودنت

بر چشمهایم

میبارد

و من همچنان

دفتر سفیدم را

در آغوشم پناه میدهم

خواب در چشمان ترم میشکند

و رویای زیبای با تو بودن

مرا

به طلوعی دیگر

دعوت میکند

...
پاسخ:حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه بگم تو معرکه ای عزیزم.


دور از تو
ساعت11:47---23 مهر 1392
دور از تو ام ولی با تو ام
گرچه آغوشم بدون تو است
از نبض احساسم پر است
تو
آن ستاره ای هستی
که
هرگــــــــــــــــــــــــز
از کرانه آسمان قلبم
غروب نخواهد کرد
هرگـــــــــــــــــــــــــ ز...


ایمان
ساعت11:00---23 مهر 1392

نه صدایش را نازک می کرد...
و نه دستانش را "آردی"...
از کجا باید به "گرگ" بودنش شک میکردم؟!!


ایمان
ساعت10:56---23 مهر 1392
این جمله را هرگز فراموش نکن

“برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است”


ایمان
ساعت10:53---23 مهر 1392
به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم ، نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه ؛ نمک را بگذار برای من که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !

ایمان
ساعت10:52---23 مهر 1392
هر که به من می رسد ، بوی قفس می دهد ! جز تو که پر می دهی تا بپرانی مرا
پاسخ:ای جونم


ایمان
ساعت10:50---23 مهر 1392
دلم درد می کند . انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی

ایمان
ساعت10:48---23 مهر 1392

درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم


ایمان
ساعت10:44---23 مهر 1392
سلااام مرجان جان خوب؟ عیدقربان به تو وخانواده محترمت تبری میگم. این مطلبت مثل بقیق عالیه
پاسخ:فدات داداشم عید تو هم مبارک.قربون معرفتت


ایمان
ساعت10:28---23 مهر 1392
سلااام مرجان جان .این اپت هم مثل بقیه عالیه. خسته نباشی.
پاسخ:فدات گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: