میترسم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 17 خرداد 1393برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : mar♡jan

 

من از پــــس لـــــرزه های ذهنی ـ بیمار مــی ترسم


و از شــب گریــــه های نَحس و نِکبتبار مــی تـرسم


من از ” تــــو”، از “خـــــــــودم”، از ” او ” که خوابیده!


و از متن ـ سکوت ـ مَحض ـ معنـی دار مــی تـرسم


من از چَشم غُره های مخفی ـ منقوش ـ بـا منظور


از آواری که مـــی بــــارد ســر ـ دیــوار مــــی ترسم


از این لبخند ـ مصنوعی که روی گریه مــی پــوشم


از این بُغضی که دائم می شود تکرار مــی تــرسم


از انــدوهـــی که جــا مــی مــانــد از من روی آیینه


از آیینه که ” من ” را مـی کند انـکار مـــی تــرسم !


از این بــــودن، پــلاسیدن، از این بیخوابی ـ مرموز


از این مـرگـــی که هردم می کند اصرار می ترسم


من از طنـازی مـجنون، مــن از کــج خـــُلقی ـ لیلا


من از عــاشق شدن بـــا زور و از اجبار می ترسم


من از باران، من از دریا، من از هر منطق ـ بی جا


من از ” من، دوستت دارم”… از این اقرار می ترسم . .
.

 


 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت11:03---16 تير 1393
برای بعضیا ::

نباید خودت باشی!!!

باید یکی باشی

شبیه خودت!!!


ترلان
ساعت1:58---10 تير 1393
ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟
ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ .


ترلان
ساعت15:55---2 تير 1393
صـــدایت را کــم دارم...

نگــاهت را کــم دارم...

بــرای خندیــدن هــوایت را کــم دارم...

نباشــی یـادم نیسـت کجــای ایـن دنیــا هستــم...

نباشــی احساســم دربـدر میشــود...

غــرورم از ایــن هـم شکستــه تر میشــود...

نبودنــت بـد نیســت که ... بدتـــرین چیــز اسـت.


ایلیاد
ساعت12:52---29 خرداد 1393
خو من اسمم ایلیاده دیگه! خیلی عصبانی هستیا یه کم اب قند واست بیارم فشارت میره بالا خخخخ

اعظم
ساعت16:00---24 خرداد 1393
خواستے دیگـــه نباشے ،
آفرین … چــــه با اراده !
لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،
فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …


ترلان
ساعت0:47---24 خرداد 1393

لعنت به این افعال !
می مانم ...
می روی ...
لعنت به این افعال !كه ماندن را برای من صرف كرد و رفتن را برای تو !!!


ترلان
ساعت0:45---24 خرداد 1393

بــرآے ِ فـــرآمــوش کــردنـَـتــــ ،

هــر شـــَب آرزوے ِ آلــزآیمـر مـے کنـَمــــ ـ

خــوش ہـحــآل ِ تــو ،

کــہ وقــتــے "او " آمـــد ؛

بـدوטּ ِ هیــچ دردِســَرے ،

فرامــوشـــَم کــَرבے...


ایلیاد
ساعت23:01---22 خرداد 1393
ای وای مرجان!من کجا بی انصافی میکنم؟! انصافتو شکر!!!من آخر انصافم!! خودمونیم اولشم نیستم
آره حرف تو درست جملش خوشگله
ولی نه یکی هست بهم بگه آیا اگه کسی اسمش یاقوت باشه جملش زشت در میاد؟!اسم به اون قشنگی
آشنا میزنم؟؟ آها آره بابا من شاگرد مغازه محله تونم دیگه خخخخخخ همونی که اونروز اومده بودی چیپس فلفلی بگیری نداشتیم ساده شو بردی ولی بعدش معلوم شد که سرکه ای بردی چون یکی از سرکه ایها نمونده بود و حاج تقی کلی دعوام کرد(صاحب مغازه) خخخخ
من خودمو معرفی کردم دیگه دختر!!
اسمم رجب علیه ولی بهم میگن رجلی خخخخخخ
پاسخ:آقای رجب علی خخخ بازم میگم آشنا میزنی.بهتره که خودتو معرفی کنی.افتاد؟


♥●•٠·˙ OMID ˙·٠•●♥
ساعت22:39---22 خرداد 1393
شنیده بودم اگربغض کردی گریه کن آرام میشوی،پس چراهرچه میگریم این اندوه میان سینه ام سنگینترمیشودومن آشفته

تر؟چراآب نمیشوداین بغض لعنتی؟چراروزبروزبزرگترمیشودوسف ت وسخت تر؟

(صدای سکوت)


خاطرات تنهایی
ساعت14:03---22 خرداد 1393
هنوز از بالای تپه

پیچ جاده را می نگرم

که ترا برده بود

بی آنکه بتواند دستهای مرا

از روی چترت کنار بزند !


مائده
ساعت20:04---21 خرداد 1393
وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …
تو با هر سیب کرم
خورده ای وسوسه میشوی …
پس همان بهتر که نباشی …
برو …


atefeh
ساعت19:31---21 خرداد 1393
تَنهـــآیۓ ×یَعنی
یه وَقتهـــــآیۓ هَست میبیـــنی فَقط خودتۓ و خودِت!
رَفیــــق دآری…
هَمــــــــدرد نداری!
خــــآنواده دآری…(!)
حِمـــ×ـــــآیَت ندآری!
عِشــــق دآری…
تکیـــــــــه گـــآه نداری!
×مِثل هَمیــــشه…×.
هَمـــــه چــــــۓ داری…
و هیـــــچۓ نَداری!


atefeh
ساعت19:30---21 خرداد 1393

زلـــ‗__‗ــــزله ای رُخ داد ...

حـالا همـه حـالـَمــ را می پـُرسند !!!

بـی خـبـر از اینـ ـکـه " مــَـــ‗__‗ــטּ"

بـه ایــטּ لـرزیـدنـهـا

سالهـاسـتــ کـه عـادتـــ کـَرده امـــ...

بـه لـرزشـهای شـَدیــ‗__‗ــدِ شـانه هایـَمــــ

و تـَـرَکــ ــهای عمــیــقِ قــلــبــمـــ...

امـّــ‗__‗ـــا هنـوز " خـــوبَـــمـــ" !!!


atefeh
ساعت19:28---21 خرداد 1393

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی!
امروز من باش
حتی لحظه ای .......!


atefeh
ساعت19:28---21 خرداد 1393

لعنت به این افعال !
می مانم ...
می روی ...
لعنت به این افعال !كه ماندن را برای من صرف كرد و رفتن را برای تو !!!


ایلیاد
ساعت18:54---21 خرداد 1393
جناب یاقوووووت!خوب معلومه آخه اینم شد سوال؟!کسی که عاشق نشه دنیا به کامشه دیگه.از این به بعد هر وقت جواب سوالیو ندونستی کافیست به خودم بگی خخخخ
مرجان خانووووم!از شما هم بعیده بابا این کجاش زیبا با معناو عمیق بود؟!!اره کوتاه بود ولی زیبا دیگه نبود خخخخ
شوخی کردم بود اینم بازم یه گل خوشرنگ به تو
پاسخ:ایلیاد داری بی انصافی میکنیا.جمله یاقوت خیلی خوشگل بود.داداش آشنا میزنی.این دفعه معرفی میکنی دیه.


atefeh
ساعت12:28---21 خرداد 1393
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ایلیاد
ساعت9:20---21 خرداد 1393
مرجاان خااااانوووووم به خودم قول دادم این وبلاگو همیشه بهش سربزنم یه کم دیر کردم خخخ
مث همیشه عالی هر چند درد آدما منو غمگین میکنه ولی خو قشنگ نوشتی هزارتا گل
پاسخ:ممنون که بهم سر میزنی.ببخش اگه غمگین بود.خودت باغ گلی داداشم.


key1 :'(
ساعت22:10---20 خرداد 1393
یادش بخیر...
وقتی احساساتی میشدم بهم میگفت دوباره هندی شدی؟!!
کجاس ک الان ببینه هندی ک هیچ ی پا بروسلی شدم برا خودم ازبس اعصاب ندارم ب همه میپرم
ـــــــــــــــــــــــــ
یه لاااااااااایـــــک گنـــــــده واس این پستت آبجـــی فــــــــوق العــــــاده بود
پاسخ:فدات شم داداش کیوانم.متن تو هم خیلی توپ بود خداییش.


ترلان
ساعت1:08---20 خرداد 1393
این روزها هرکی منو میبینه میگه :
وااای خوش به حالت چقدر
لاغر شدی !!! رمز موفقیتت چی بوده ؟
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه
شدن …


ترلان
ساعت1:08---20 خرداد 1393
ساکت
نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده
ام…


ترلان
ساعت1:07---20 خرداد 1393
.
این روزها ساکت که بمانی…
می رود به حساب جواب
نداشتنت
عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی
تا احترامشان را نگه داری …..


خاطرات تنهایی
ساعت21:29---19 خرداد 1393
به دریا شکوه بردم از شب دشت

وزین عمری که تلخِ تلخ بگذشت

به هر موجی که گفتم غم خویش

سری میزد به موج و باز میگشت....!


atefeh
ساعت18:51---19 خرداد 1393


مـــ‗__‗ـــدتی است دیگـــ‗__‗ـــر از ته دل نمی خـــ‗__‗ـــندم



فقط لـــ‗__‗ـــب هایم نقشـــ‗__‗ـــی به نام لبخـــ‗__‗ـــند



بـــ‗__‗ـــازی میـــ‗__‗ـــکند





تا کســـ‗__‗ـــی نفهـــ‗__‗ـــمد بـــ‗__‗ـــی تـــ‗__‗ـــو چه میگـــ‗__‗ـــذرد..



atefeh
ساعت18:50---19 خرداد 1393

گنجـــــشکـ ها...لافـ مـے زننــב!

جــــــیــکـ جـــــیـکــ جــــبـکـــ....

"تـــــــو" کــﮧ رفتـــــے ـ ....

جــــیـکشان همـ בر نیامـב!


atefeh
ساعت18:49---19 خرداد 1393

بـــــــآس بـــــــِه بَعضیــــــــآ گُفـــــــــت ظَـــــــرفیَت پُشــــــــت


تَکــــــــمیـــــــله


لُطفـ ـ ـ ـا اَز جِلـــــــــوخَنجـــــــَر بــــــــــِزَن


...
ساعت14:06---19 خرداد 1393
زیبای من!در قاب زندگی من بمان.......................................بمام عشق من
بدون تو ..........بدون تو رنگهای اینجا دشوار به چشم میایند....
در سرزمین بوسه و آواز
لبها و گوش ها به انتظارت خواهند نشست
جاودانه میدرخشی توی قلبم
در قاب زندگی من بمان عزیزدلم...........بمان.
پاسخ:برای من همین خوبه بدونی بی تو نابودم اگه جایی اَزت گفتن بگم من عاشقش بودم


...
ساعت1:11---18 خرداد 1393

شب چه غوغایی دارد آهنگ سکوتش!
کلید روشنایی اش ماه تابانش
همیشه مث غزل بوی خاک و بارون میدادی تو
قافیه تنگش این همه عشق شگرفش
درسته دوریم از هم غمش مث بارون میباره نم نم
درسته از خوشبختی من و تو تنها ترانشه که تو دلم میاد کم کم
گریه هایش یه دل تنگ بی ریایش
درسته شاپرک رنگش رنگ شب تنهایی من و توست
پرواز زیبایش! توی آتش سوختنش!
درسته من عاشق همه وجود تو ام مرجان
همه احساسش!بود و نبودش!
عزیزدلم ..........دوست دارم........


پاسخ:عزیزم منم دوست دارم.........


atefeh
ساعت19:12---17 خرداد 1393


هرگـز بــہ گـذشـتـــہ بـرنـگـرנ...

سیـنــدرلـا اگـر بـرای بــرבاشتـن کـفـشش

برمـیگـشت...

هـیـچ گـاه پرنـســس نـمـیـشـנ...



atefeh
ساعت19:12---17 خرداد 1393


[بــعضــیا] هم هســـتــند...
!!!میــخــوان بــاعــث[ تــنــوع ] شــن !!!
!!!ولـــی زیــاد وارد نیــســتـن باعــث [ تهــوع ] میــشــن !!!



atefeh
ساعت19:11---17 خرداد 1393


خـــامــوشــی بــهــانــه اســتـــ
مــشــتــرکــ مــوردنــظـرفــرامــوشــت

کـــرده اســتــــ .........



atefeh
ساعت19:11---17 خرداد 1393


پشت سرم زیاد حرف میزنن ...!

اشکال نداره....!

سگی که منو نشناسه...!

زیاد وق وق میکنه....!



atefeh
ساعت19:10---17 خرداد 1393


از قـבیــҐ گفـتـטּ בرہ בهــטּ مرבҐ رو
نمـیشــہ { بست } ولـــے
ωــرویس ڪـــہ مـیشــہ ڪـرב ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: