دلتـــــنگم...
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 19883
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, :: 17:19 :: نويسنده : mar♡jan

دلم برایت خیلی تنگ است
شاهدم نیز گوشی تلفنی است
که بارها و بارها در دست گرفته ام
و تک تک شماره هایت را با تمانینه
بر رو ی صفحه لمس نموده ام
اما همیشه شماره آخر را نتوانستم بگیرم نمیدانم چرا؟!
مثل همیشه دلتنگ و بی قرارت هستم
مثل همیشه مشتاق و عاشقت هستم
نمیدانم کجائی؟! چه میکنی؟!
اما میدانم که چه باشی یا نباشی
همیشه عاشقت می مانم
از من دوری اما هیچ گاه یادت نگذاشت
تا دوریت برایم پایدار باشد
شاید ندانی هر شب این رویای توست
که مرا به خواب دعوت می کند
...



نظرات شما عزیزان:

محكوم به تنهاي و شكست
ساعت16:29---3 شهريور 1393
یکیـــ انــفـــرادیــ شُـــدهـ زنـــــدگیــشــ

یکیــ باخـــتهـ پــــــــــــایِــ ســادگیــشــ

یکیــ عــاشقـــهـ ، عشــقشــم عاشــــقهـ

خُـــــــــــــــــدا

چـــوبــــ لایـــ چــــرخــ کـــارمــ نکــــنـــ

خستــــمـــ صبحـــ دیگــهـ بیـــدارمــ نکــــنــ


Arshya
ساعت16:25---27 مرداد 1393
کآش دنیـــــــــآ

برای یکبار هم که شده

بازیش را به مآ میباخت

مگر چه لذتی دارد

برایش

اینهمه بردهآی تکراری..؟
پاسخ:ارشیا ممنون از کامنت زیبات.اومدم وبت اما نمیدونم چرا نمیشه برات کامنت بزارم.


reza
ساعت23:02---14 مرداد 1393
دوست داشتن کسی که دوستتان ندارد

مانند این است که در فرودگاه منتظر کشتی باشید!


ترلان
ساعت19:16---5 مرداد 1393
بــــرای ِ مـن دُعــــا کـن ..

اجـــابـت ، مسئله نیـست !

نیــاز ِ من ، آن آرامشی ست

کـه بـــدانـــم

بـــه یـــاد ِ منــی ...


خاطرات تنهایی
ساعت10:57---28 تير 1393
شنیدم داره تو قلبت یه نفر جامو میگیره
دیگه هیشکی نمی تونه جلو اشکامو بگیره
نیستی و دارم میسوزم،گریه داره حال و روزم
نمیدونم چرا اما تو رو دوست دارم هنوزم...
بعد از تو توی دلم نیمه شبا هیچی جز غم نیست
حسرتت موند به دلم واسه غمام هیچی مرهم نیست


ترلان
ساعت0:59---25 تير 1393
از تو دلگیر نیستم…

از دلم دلگیرم..

که بی وفاییت را صبورانه تحمل میکند…


ترلان
ساعت16:25---19 تير 1393
می پسـندم پاییـز را . . .


که معافـم می کنـد . . .


از پنـهان کردن


دردی که در صـدایم می پیچـد ُ


اشکی که در نگاهـم می چرخـد


آخر همه مـی داننـد


سـرما خورده ام . . . !


ترلان
ساعت11:02---16 تير 1393
میسپارمت به لبخندها ...

گرچــــــــــــ ـ ـ ـه....

خودم مهمان دردهایِ

بی دلیلــــ ـ ـ ـم


ترلان
ساعت15:56---13 تير 1393
ﻏﺮﯾﺒــــﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻫـﯿﭻ . . .
ﺩﻭﺳـــــــﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﮔـﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺧﻂ ﺑﯿﺸﺘﺮ،
ﺣﻮﺻــــــﻠﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧـــــﺪ


ترلان
ساعت15:54---13 تير 1393
چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا
عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی
و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی !


atefeh
ساعت18:49---11 تير 1393
قبـل از ایـن کـه عاشـقم شـوی

مـرا خـوب خـوب نگـاه کـن

مبـادا چیـزی از قـلم بیفتـد کـه بعـد هـا بـه چشمـت بیـایـدش


atefeh
ساعت10:19---10 تير 1393
من هر روز و هر لحظـ.ه نگرانت مےشوم ...

کـ.ه چـ.ه میکنی؟

کجایے ..؟

در چـ.ه حالے ...؟

پنجره ے اتاقم را باز مےکنم و فریاد مےزنم :

ـ تنهاییت براے من ...

ـ غصـ.ه هایت براے من ..

ـ همـ.هے بغضها و اشکهایت براے من ...

تو فقط بخند ..

آنقدر بلند تا من هم بشنوم ...

صداےخنده هایت را ...

صداے همیشـ.ه خوب بودنت را ..


ترلان
ساعت1:59---10 تير 1393
گاهی بی صدا نگاهت میکنم …
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ،
شاید اگر بغضم فرو نشیند
صدایت کنم …


ترلان
ساعت1:56---10 تير 1393
خـــــــیال کـــــــردی رفـــــــتی و تمـــــــام ؟!
بــــــــــریـــــــــــدی و خـــــــــــلاص..
مـــــــن هرگـــــــز کـــــــوتاه نمی آیم.. می بینی ؟
تا ابد دهانت از شعر های عاشقانه من سرویس است !!


atefeh
ساعت12:21---8 تير 1393
افــکار عاشقـانه ام را ، جمـع که می کنـم ...

دسته گلی می شود ، شبیه تو ، برای تو !!!


atefeh
ساعت12:21---8 تير 1393
بس کن ساعتــــــــــــــ...
دیگر خسته شده امـــــــــــ
اری من کم آوردمــــــــــــ
خودم میدانم که نیستــــــــــــــــــ
اینقدر با بودنت نبودنش را به رخم نکشــــــــــــــ!!!!


atefeh
ساعت12:19---8 تير 1393
چقدر سخته تو با گریه بنویسی:

"دوستت دارم"

او با خنده بخواند


atefeh
ساعت12:18---8 تير 1393
می ترسم از روزی که...در آغوش..."دو غریبه"....!!!

بی قرار هم باشیم...


...
ساعت15:44---5 تير 1393
فقط میتونم اینو بهت بگم:...........
نه اینم نمیتونم بگم دلبرک قشنگم...
چی میتونم بگم وقتی که عشقی مث تو دارم
چی میتونم بگم وقتی بعضی وقتها کم میارم...
گل من....خیلی دوست دارم خیلییییییییییی

پاسخ:منم دوستت دارم نفس...


...
ساعت15:20---5 تير 1393
دلتنگی من جنسش از واژه نیست
دلتنگی من شاید یه صفحه خالیست
بر کرانه ای دگر پرواز کردم
در افقی آشنا شنا کردم
در کوچه غربت قدم زدم
در خیالم لبهایت را بوسه زدم
چشمهایت را غرق نگاهم کردم
زیباترین ارکستر سمفونیک برای ما می نواخت
و دستهای قشنگی که غربتم را میشکاند
آینه چشمهایت به سوی من تابید
و من بهشت را در آن ها یافتم
آره عشق من.......
من خیلی خوشبختم


...
ساعت15:07---5 تير 1393
گل همیشه بهارم
با تو همیشه بهارم
شهر من هر چند از چشمهای قشنگت خالیست
اما همه وجودم قلبم زندگی ام از تو جاریست
ای همه خوبی ای همه زیبایی ای رویای من
ای همه دلتنگی من ای همه طراوت مرجانک من
ای بهترینم
ای قشنگترینم
عزیزترینم
..............


یاقوت
ساعت10:36---3 تير 1393
گاهی آدم می ماند بین بودن یا نبودن ؛
به رفتن که فکر می کنی اتفاقی می افتد
که منصرف می شوی،
می خواهی بمانی رفتاری می بینی که انگار باید بروی..!
و این بلاتکلیفی خودش کلــــــی جـــــــهنم است


نازکیجا
ساعت21:02---2 تير 1393

سهـــــــم مـــــن از تــــو دلتـــــــــنگی بی پایـــــانیــــست که روزها دیــــــــوانه ام میکند شب ها شاعر …


بانوی ایرانی
ساعت18:29---2 تير 1393
سلام
وب زیبایی دارید
همچنین اسم قشنگی داره
منتظر حضور شما در وبم هستملطفا نظرتون رو بفرمایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: